Nu vill jag ha spänning!

Usch vilken tråkig och regnig dag det blev….man blir ju helt urbota grinig. Nej nu vill jag ha spänning! Hämta lite att äta och dricka gott folk, för nu kör jag ett klipp ur en av mina favoritfilmer. Nu skall det minsann ställas till med spänning!

3 responses to “Nu vill jag ha spänning!

  1. Vad heter filmen? Blir sugen på att se mer.

  2. Bra fråga, jag väntade på att någon skulle ställa den!
    Jag har länge hållit på att förbereda en längre recension av den filmen och sekvensvisning, men kunde inte låta bil att ta ett litet smakprov så här.

    Håll ögonen öppna, jag kommer att visa mer ur filmen och bilder ganska snart. Tålamod tålamod! Det är alla tiders film, överträffar till och med The Patriot och den har inte visats på svensk bio. Jättedåligt av SF!

  3. Filmen heter ”Härskarens tjänare” i fri översättning. Sluga Gosudarev, på ryska.