Riddare

Här är en riddarmusikvideo som jag själv sammanställt. Givetvis är inte musiken och filmen min. Låten av det finska metalbandet Turisas heter Rex Regi Rebellis.
Nu blir det lite riddarrock så här inför helgen.

2 responses to “Riddare

  1. Hehe, saknade rulltexten på slutet. Creative director, Casting, etc etc. Där kunde du ha gjort en ego😉

  2. Precis Berndt, där i slutet skulle jag kunna vräka ut mig riktigt ordentligt. Men jag håller på och testar min nya hemtankade videoutrustning på datorn. Nästa video skall bli bättre när jag känner till alla funktioner.

    Säg Brendt…kan inte du också ladda upp en massa videos på din blogg. Jag är så nyfiken på vad andra tycker om att titta på. Behöver du hjälp med att få veta hur man gör, så är det bara att meila mig. Det är jättelätt och så himla roligt.